قالب بتن صباغی

از جمله قالب های بتن با کیفیت در تبریز قالب بتن های صباغی می باشند. قالب بتن صباغی ثمره تجارب ارزشمند مهندس یونس صباغی و تولیدات با کیفیت و درجه یک شرکت صنعت یدک آذربایجان است که با تولید انواع قالب های بتن ، قالب بتن فلزی ، انواع جک های ساختمانی و مصالح ساختمانی در تبریز مفتخر است که به صنعت ساخت و ساز و تولید قالب های بتنی پیشرفت چشم گیری در این عرصه به ثبت برساند.

تولید قالب بتن صباغی 

شرکت صنعت یدک اذربایجان با تولید قالب بتن در تبریز و انواع قالب های بتنی، فلزی و… در حوزه تولید و فروش اینگونه صنایع بمدیریت مهندس یونس صباغی، به سبب بالا بودن کیفیت تولیدات این کارخانه از جمله : تولید قالب بتن صباغی ، جک ساختمانی صباغی، جک فلزی صباغی و جک های ساختمانی صباغی توانسته است تا با صادرات محصولات شان، کیفیت را به ساخت و ساز های سایر کشور ها نیز ارائه نماید.

جک ساختمانی صباغی

جک های ساختمانی صباغی،برای حفظ قالب بتن و تحمل وزن آن هنگام قالب بندی سقف استفاده می شوند که به قدرت میتوان گفتن که جک فلزی صباغی یا جک ساختمانی صباغی ، با استفاده از فلزکاری های درجه یک و مواد اولیه مرغوب، از بهترین جک های ساختمانی کشور می باشند.

تولید جک های ساختمانی صباغی توسط شرکت صنعت یدک آذربایجان تفکری نوین و خدمت بزرگی به حوزه ساخت و ساز در کشور است که توسط مهندس حاج یونس صباغی به عمل رسید.

قالب بتن فلزی نیز از دیگر خدمات کارخانه صنعت یدک آذربایجان (صباغی) می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

قالب بتن صباغی | تولید قالب بتنی